יום ראשון, 9 במרץ 2014

תיקון נקסוס 4


תיקון נקסוס 4 ביחס לפלאפונים אחרים

אם גלקסי ואייפון הם הסמארטפונים הידועים הרי שנקסוס הוא הסמארטפון שיותר נחבא אל הכלים, כך גם כאשר הדבר נוגע לתיקון נקסוס 4 וניתן לומר כי תיקונו נפוץ פחות אל מול סמארטפונים אחרים. הנקסוס 4 פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל וכמובן נוצר משיתוף פעולה של גוגל וLG. לכך יש משמעות כאשר אנו באים לדון בתיקונו, חשוב להבין כי טכנאי המומחה בתיקון אייפון אינו בהכרח מומחה ומקצועי בתיקון הנקסוס. לכל פלאפון יש את הדקויות שלו ואת המערכות השונות שדורשות התמחות מיוחדת בהן. דינו של האיפון אינו כדין הגלקסי ובטח שלא כדין הנקסוס. מכאן יוצא שכאשר אנו מעוניינים לתקן את הנקסוס הרי שעלינו לוודא כי הטכנאי בקיא בסוג פלאפון זה.



מה הייחודיות של נקסוס?

למעשה נקסוס הוא פלאפון ייחודי בעולם הסמארטפונים מכיוון שגוגל חוברת כל פעם לחברת חומרה אחרת שתייצר את הפלאפון על סמך מערכת האנדרואיד של גוגל. כך לדוגמא, בנקסוס 4 מדובר בLG ואילו בנקסוס 3 גוגל חברה לסמסונג יצרנית הגלקסי בכדי לפתח פלאפון משותף. לעובדה זו יש משמעות גם לתיקון נקסוס 4 מכיוון שהחומרה שלו שונה מזו של הנקסוס 3 ועל כן יש לפנות לטכנאי מקצועי המכיר את ההבדלים ביניהם, הדבר גם יכול להסביר הבדלי מחיר בין הנקסוס 3 לנקסוס 4 ולממשיכי דרכו.



 אילו תקלות נפוצות בנקסוס 4?

למעשה הנקסוס 4 חווה את אותן תקלות שחווה כל מכשיר פלאפון, בראש ובראשונה ישנו נזק הנגרם כתוצאה מבלאי או משימוש לא זהיר, כמו לדוגמא מסך שבור או הרוס. בנוסף ניתן להזכיר תקלה במערכת השמע, שוב שאינה בהכרח ייחודית לנקסוס 4, או תקלה בסוללת המכשיר. במובן זה נקסוס 4 דומה לשאר המכשירים הקיימים כיום בשוק וכך גם בנוגע לעלות התיקון של אותם מכשירים. עם זאת יתכן ויחולו הבדלים קטנים בעלויות תיקון המכשיר בהתאם לסוג התקלה. חשוב שנאמר כי כפי שבכל פלאפון אחר דרושה מקצועיות בתיקון התקלות הספציפיות שלו, כך גם תיקון נקסוס 4 דורש מקצועיות רבה ועדיף שיעשה על ידי טכנאי מנוסה.

רוצים הצעה לתיקון הנקסוס 4? צרו קשר כעת במספר 03-7445522 או השאירו פרטים באתר – www.MobileCity.co.il .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה